110507 lördag ♥ Mysigt, kaaanske?! ♥

Eftersom Jonas haft en utekväll med boysen igår fick han en välbehövd sovmorgon.

Så jag smög upp med kidsen då det vaknat och så käkade vi frukost och gjorde oss i ordning.

”Anton nu kan du gå in och väcka pappa!” sa jag då klockan hade blivit halv elva.

”Hur då?” frågade han.

”Ja, på något mysigt sätt”, tyckte jag.

”Humm…” sa han och tog det som ett verkligt uppdrag och började grubbla.

Men så sken han upp och hans ögon lyste busigt så som det alltid gör då han tycker ha kommit på fiffigt.

Så sprang han snabbt iväg till sitt rum men kom strax tillbaka med en spade och en kratta.

”Såhär kan jag väcka pappa!” sa han och började slå spaden och krattan ihop.

”Men tycker du det är ett mysigt sätt att väcka någon på?” frågade jag.

”Kaaanske!” sa han och log snett.

Å innan jag han stoppa honom tågade han in i sovrummet till den intet ont anande pappan.

”Kakna, kakna!” (översättning; vakna, vakna!) ropade Anton lyckligt.

 

Är det så att Anton på riktigt har sett Jim Breuers stand up? För det var ju som taget från hans show! Eller är det bara så att vi lever i en komedi med AK som huvudrollsinnehavare. Kaaanske!

 

Efter att Jonas fått lugna ned sig efter chockväckningen och fått i sig lite kaffe, drog vi iväg till Björklundshage.




Tilde älskar studsmattan!


Tilde älskar även alla typer av hävstänger!


Å då menar jag verkligen
älskar!


The dudes ;)


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0