♥ Familjen växer! ♥

Familjen bara växer! Idag (110512) har min fina kusin Cecilia och hennes lika fina Andras blivit föräldrar.

Det blev dock inte en Vincent som jag förutspått, utan en liten Matheo. ♥

Däremot förutsade jag redan för längesen att de två kommer bli fantastiska föräldrar, och det skrev jag även här i bloggen för nästan exakt ett år sedan, och det kan jag däremot garantera!


Stort grattis
till er lilla guldklimp! Vi längtar såklart efter att få komma och hälsa på!

 

Jag har fått se en bild av Matheo och kan skvallra att han är jätte söt! Men jag tänker inte lägga upp någon bild utan OK från föräldrarna. Så istället försökte jag hitta någon bild på mig och Cecilia, och när jag sökte på datorn kom jag över den här gamla (se nedan).


Tänk att jag på bilden förmodligen är i samma ålder som Anton är nu och att lilla Cecilia nu också är mamma! Svårgreppat, men ganska fantastiskt!

 


Sofia & Cecilia.


Små söta ord
Postat av: Cilla

Vad gullig du är! Det var ju svårt att inte bli sugen på en egen liten bebis efter att ha träffat era fina barn! :) Ni får komma över på en fika snart! Kramar

2011-05-24 @ 15:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0