♥ Rock Baby ♥

Låt inte den sockersöta looken lura er...


För Lilla T må köra med samma pippilotter som en ung
Britney Spears men besitter rösten av en gammal punkare.
Det vill säga skarp och genomträngande, men ganska cool.

 

Inte heller är det någon imsig vimsig spindel eller några
elefanter på någon liten spindeltråd som rockar hennes värld.

Å nej!
Sätter man däremot på Welcome to the jungle
börjar hon genast skumpa med sin lilla blöjrumpa.

 

Jag kan redan nu se tonårs Tilde framför mig med svart
kajal och kängor.

Hej och hå!


Små söta ord
Postat av: Sussie

Gud så söt :) Tänk när min nu 17 åriga dotter var så liten. Då var det så att man inte kunde sova en hel natt för hon vaknade och var lite kinkig, nu inatt vaknade jag vid 2 snåret av att min dotter och en tjejkompis kom hem hit :)

2011-05-07 @ 07:57:55
URL: http://cooldime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0