♥ Gumman i lådan ♥

Anton har fått en docka som han älskar – Ninjan.
Fast egentligen är han nog bara en tredjedel ninja, för han har en robot arm också och ser mest ut som en Barbie docka.

Hur som helst har Ninjan haft en skokartong som sovplats bredvid Antons säng. Men då kartongen började bli så pass sliten att den inte riktigt höll ihop länge och man hela tiden var tvungen att hindra Tilde från att försöka käka upp den, då gjorde jag misstaget att slänga den.

Hur kunde jag?!

Vart skulle Ninjan nu sova??

 

Det hade jag såklart inte tänkt på. Plågad av dåligt samvete över detta köpte jag därför en grön fin liten förvaringslåda i trä till Anton som faktiskt ser ut som en liten säng.

Bara det att Ninjan aldrig får något tillfälle att ligga i den, för där ska Tilde sitta!

Ja, hon älskar verkligen den där lilla lådan och klättrar i den så fort hon får chansen.

Knäppa, söta unge!


Små söta ord
Postat av: Tina

Underbara handdukar på underbara ungar :)

2011-05-06 @ 23:16:35
URL: http://ting84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0