♥ Guldkorn ♥

Min såkallade smartphone är, som sagt, ganska dum. Som jag nämnde i tidigare inlägg går det inte att ladda hem några appar. Inte heller ansluta till USB eller ladda för den delen.

Detta innebär dessutom att jag inte kunnat överföra några av de foton jag tagit med mobilkameran till datorn.

 

Men så, från ingenstans, kom jag idag på att jag nog hade en USB-sticka som man kan sätta in minneskortet direkt i och tadaa – så kunde jag överföra en massa fina bilder!

 

Inte helt oväntat var det nästan enbart bilder på kidsen, de flesta ur fokus och med åtminstone en unge halvt ur bild. Men så fanns det också några guldkorn.

 

Mina favoritbilder är helt klart då de håller hand!

 

Jag vet inte riktigt varför eller vad det egentligen är som gör att jag blir så himla berörd av just det, men jag bara tycker att det är det finaste i hela världen och kan nästan klämma fram en tår!

(Ja jag säger då det, vad har hänt med denna forna hårdhudade rebel…)

 

I alla fall.

Ni kan ju då tänka er mig när jag fick upp den här bilden på alla tre älsklingarna som håller hand. Snörvel och snyft så fina de är!



Små söta ord
Postat av: Linnéa

Fina fina familjen =)



Dumma mobil!!! Min mobil har fungerat bra tills nu... suck! Nu lever den ett eget liv.

Ladda ner appar osv kan jag göra men det jag inte alls kunnat göra på mobilen är att skriva: Linnéa. Har provat allt, så från mobilen blir det: Linnea...

Tur iaf att du kunde ladda över bilderna =)



Puss å kram!

2011-11-27 @ 11:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0