♥ Hipp som happ! ♥

Ja nu blir inläggen lite hipp som happ med datum i fel ordning och så vidare.

Men det har varit en massa strul med Tele2 som av någon anledning (som de inte kan svara på) hade avslutat vårat abonnemang. Vi har med andra ord inte haft Internet på över en vecka och jag som har därmed inte kunnat blogga.

 

Ja, jag vet att jag är old fashion som sitter hemma framför datorn och gör mina blogginlägg!

 

Ja, jag vet… Jag kan göra som många andra och blogga från jobbet. Men min prestationsångest gör det omöjligt för mig att göra annat än just jobba på jobbet. Nog för att jag kan multitaska vilket är en förmåga man nästan automatiskt måste bearbeta fram som småbarnsförälder. Men jag förstår inte hur jag skulle kunna hinna skriva ett blogginlägg med någorlunda vettigt innehåll under arbetstid och samtidigt hinna med alla arbetsuppgifter utan att rucka på arbetsmoralen. Så nej, det går bort för mig.

 

Ja, jag vet… Jag kan blogga från mobilen. Men min smartphone är i själva verket en dum telefon som det inte går att ladda hem några schyssta appar till som underlättar bloggskrivandet. Med min touchscreen alternativt att använda det minimalistiska lilla tangentbordet så är jag rädd för att min teknik, eller brist på teknik, dessutom skulle göra mina inlägg helt obegripliga.

 

Så alltså, nu blir det lite uppdateringar från veckan som gått. Hipp som happ…


Små söta ord
Postat av: Tele2

Hej Sofia,



Jättetråkigt att se att ni varit utan internet i en vecka. För att kunna svara på vad som hänt skulle vi behöva komma i kontakt med dig, mejla mig gärna på adressen så kan vi ta en titt på ert ärende. Om du har några frågor eller får fortsatta problem får du gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-11-23 @ 10:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0