♥ Åtta dagar i veckan ♥

Jag gör så gott jag kan med bloggandet, men den dagliga uppdateringen är det nog tyvärr slut på. Förstår inte hur folk hinner?
Men en liten förbättring från de senaste veckorna ska jag ändå försöka mig på.

 

Tiden som gått har bara svischat förbi. Jag har kommit in i jobbet igen och ja – det känns som man aldrig varit borta!

Jonas jobbar på han med och kidsen trivs på dagis.

Däremellan ska man hinna med alla andra bestyr som att handla, städa och tvätta.

Lite social vill man ju också vara! Sina vänner får man inte glömma och nya kollegorna vill man lära känna.
Så även kvällarna har det varit full fart på. Gjort stan med tjejerna, teambulilding med jobbet, afterwork, konserter, bio och en och annan fika.
Men nu är jag helt slut!

 

Skulle vilja stryka ett streck över alla inplanerade aktiviteter i kalendern, samtidigt som jag inte vill missa en enda sak! 
Kunde vi bara kunna lägga till en åttonde dag i veckan så skulle allt lösa sig fint… Va säger ni om det?


Två morsor i farten - jag och finaste Maggan :)


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0