110903 lördag ♥ Gårdsfest ♥

Jag vet inte riktigt varför vi inte gick på förra årets gårdsfest. Om vi var sjuka eller vad det var?
Men jag kommer ihåg att det var världens röj ute på gården till sent på natten. Så därför var vi laddade för en helkväll då vi i år tackade ja.

Trubaduren i huset var dock bortrest för en större spelning. Istället kom Elvis. Han var cool och Anton tyckte att han sjöng bra. Men då jag frågade om vi skulle dansa tackade Anton nej med ursäkten att "tyvärr, det är försent". Vad han nu menade med det?!

Efter att ha blivit bjudna på kräftor och skålat med alla grannar busade Jonas med kidsen och fick dem att skrika i kör då han jagade dem runt gården. Askul tyckte jag, och kidsen. Men de vuxna såg skeptiska ut fast de artigt kom och presenterade sig.

Himla trevliga grannar har vi i alla fall. Men det där röjet uteblev av någon anledning. Hoppas det inte var på grund av oss!!



Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0