110901 torsdag ♥ Back in business ♥

Så var man back in business.

Efter tre veckors vånda trodde jag inte att jag skulle få en blund natten till jobbstarten. Men jodå, jag sov som en stock. Vaknade strax innan väckarklockan och tänkte bara ”jahapp så ska man till jobbet”. Inget konstigt med det.

 

På tunnelbanan och återfann jag snabbt den där otåliga känslan av att det tar alldeles för låg tid innan man når sin destination. Men vilket jag tillslut gjorde jag - kontoret!

Där välkomnades jag av mina fina kolloger, både gamla och en hel del nya. Blommor fick jag också och dessutom gå på en lång kramturné genom kontoret.


Sedan fick jag en fadder, en otroligt söt och gullig liten tjej som jobbat där i några månader som glatt guidade mig genom arbetsrutinerna (utav flera som jag varit med att skapa). Men det var ganska skönt med en mjukstart och hela datorsystemet är utbytt så lite nybörjare är jag väl trots allt.


Vid fem var det bara att ta sitt trötta bak och tränga sig in bland alla andra för en en ståplats på tunnelbanan hem. Men oj så mysigt det var att komma hem! Som jag saknat mina små monster!! Alla tre ♥


Små söta ord
Postat av: Annica

Lycka till den här veckan och tänk på att det är alltid postivt med ambitiösa , kundfokuserade och motiverade anställda, så var klar och tydlig med vad du vill och akn satsa, sen måste man som anställd ha lite tålamod ,men det kommer att lösa sig till det bästa , du är toppen !!!!!!

2011-09-05 @ 13:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0