110909 fredag ♥ Dag tre ♥

Så var inskolningen för Tilde inne på dag tre.
Jag hade fortfarande lite svårt att greppa att hon på måndag förväntas att vara inskolad och klar.
Lämnas och förmodas klara en hel dag (utan mamma!) på dagis.


Men då jag observerade henne från håll slog det mig plötsligt.

- Hon inte bara betedde sig som ett dagisbarn, hon såg dessutom ut som ett!

Med spåren av lunchen på T-shirten, den obligatoriska snorelvan på överläppen och i full färd med att äta ett limstift.


Min stora lilla dagistjej!



Små söta ord
Postat av: Annica

Lill nos nos på dagis, tiden går för fort, det är det enda som är säkert, helst av allt skulle man som farmor o mormor och Mamma och Pappa ha möjlighet att vara mycket mer med sina barn, man kan helt enkelt dra slutsatsen att jobbet slukar för mycket tid och kraft . När man har småttingar i sin närhet, som man skulle kunna få uppleva ännu mer. kramar Farmor

2011-09-13 @ 13:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0