120413 fredag ♥ Fokus! ♥

Det här går inte..!

Inte får det vara mer fokus på att jag avslutat bloggen än det faktum att jag faktiskt fyller år idag!

 

Men tanke på alla de undrande och oroade sms jag fått med frågor om varför jag valt att stänga ned bloggen så är ni uppenbarligen några stycken som tar er tid att kika in här.

Jag har nog inte riktigt insett att bloggen växt till att bli något större än bara mig och mitt intresse för att skriva ned mina små anekdoter om och till kidsen.

Men jag förstår nu att även familj och vänner har inkluderats och engagerats.

 

Måste också erkänna att det kändes lite vemodigt att stänga ned sidan.

Tycker att det varit ett himla mysigt sätt att kunna lagra alla fina minnen.

Dessutom har jag sagt att den dag jag stänger ned bloggen är den dagen då någon lämnar en elak kommentar – och så är inte fallet, tvärtom!

 

Så nu funderar jag på om jag tagit ett lite förhastat beslut…

 

Hur som helst, fokus nu, för idag är det min födelsedag!

 


Jag och mamma på min 3årsdag (x antal födelsedagar sedan)… :)


Små söta ord
Postat av: Tina

Å tänk att redan då hängde vi i sandlådan tillsammans. Nu MASSOR med år senare är det våra älskade små som hänger i samma sandlådor som vi gjorde som små. Lite sentimental och varm i hjärtat vill jag åter igen säga att jag tycker om dig grymt mycket och önskar dig ett stort grattis på din dag. All kärlek till dig

2012-04-13 @ 13:57:21
Postat av: Annica

Älskade Fia det är klart att det är dindag idag. Men bloggen är oxå en källa till glädje. Med eller utan blogg, älskar dig19!!!!!!

2012-04-13 @ 23:25:59
Postat av: Sofia

Tack! Love you 2!

2012-04-17 @ 19:19:09
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0