♥ En liten båt... ♥

Trots att den stora lekhörnan på övre däck var stängd, till min stora besvikelse, flöt allting på väldigt lätt under hela båtresan.

Kidsen busade runt och underhöll i stort sätt sig själva. Tina joinade förståss dem i bollhavet och jag försökte ta en svängom med Anton på dansgolvet. Men jag började känna mig mer och mer hängig.

Som tur var så vägde de trevliga sällskapet tyngre än mitt allt mer tunga huvud.

Vi åt god mat i buffén och självklart blev det en tur i taxfreen och så en stund vid spelautomaterna, där ingen av oss blev rikare.

 

När vi kom i hamn åkte vi i samlad trupp hem till oss där vi åt middag ihop och summerade dagen innan vi skiljdes åt och gjorde natt.



Anton & Elias hänger i trappen och är "coola".


Emil föredrar att stå utanför bollhavet och kasta in bollarna.


AK visar upp sina breakdance skills.


Tilde & Tina röjer på dansgolvet (älskar den här bilden)!


Små söta ord
Postat av: Evet

Jag och Anton har likadana skor!! Är jag också cool nu? :)

2012-04-19 @ 21:14:25
URL: http://musicforeva.blogg.se/
Postat av: Tina

I love it all, you all!

2012-04-22 @ 16:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0