120430 måndag ♥ Trött, men taggad! ♥

Så var det Valborg, igen.

Tänk att för ett år sedan vid den här tidpunkten var Tilde en liten skrutt som ännu inte lärt sig gå, och året dessförinnan låg hon i min mage!

Den Valborgsmässoafton var jag lagom munter. Fem dagar över tiden hade jag gått och kände mig tung och hade ont precis överallt.

 

Men i år var jag taggad. Trött. Men taggad.

Dagen började med att jag släpade med mig mina precis lika trötta Mini-Me’s till dagis. För att där få förklarat av personalen att jag faktiskt anmält att kidsen skulle vara ledig idag. Jag hävdade bestämt motsatsen till dess att jag fick pappersanmälan stucken under näsan med min egen signatur på. Heja mamma!

För inte hade jag då anmält mig själv ledig till jobbet.

 

Som tur var fick jag ändå lov att lämna kvar dem och jag kunde lagom skamsen och en aning stressad jäkta vidare till jobbet.


Tilde Noelle - Valborg 2011.


Små söta ord
Postat av: Tina

:-)

2012-05-04 @ 20:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0