♥ Beslutsångest! ♥

Tildes tvåårsdag närmar sig och lik Anton då han blev två har vi tänkt att hon ska få en juniorsäng i present. Som jag har nämnt tidigare tycker jag att det är jättefint med antika ”växasängar” och länge haft utkik efter en. Men ofta är de dyra eller behövs målas om eller så är det svårt att hitta en ny madrass med samma mått.

Så lite motvilligt har jag släppt tanken på en antik säng och istället tittat på nyproduktion fast med en klassik look.

 

Till min lycka och med hjälp av farmor Anka hittade jag tillslut inte bara en, utan två, och nu står det mellan en slädformad barnsäng och en superfin växasäng.

Hjälp! Vilken tror ni sessan sussar bäst i..?



Små söta ord
Postat av: Annica

Som sagt båda är jätte fina, släden är litecextra, den andra klassiskt fin. Vilken hjälp !

2012-04-23 @ 21:26:14
Postat av: Maja

Tycker också både är fina. Men den andra kan hon inte rulla ur, och det blir lättare att städa under den ;)

Kram!

2012-04-23 @ 23:46:54
Postat av: Tina

Första snyggare, andra mer praktisk tycker jag

2012-04-24 @ 16:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0