120811 lördag ♥ Lyxig minisemester ♥

En jobbvecka har passerat. Men så kom helgen i form av en lyxig minsemester fylld med festligheter. Min kusin Peter och hans Nina bjöd nämligen till bröllop i Mariefred.
Jag och Jonas åkte dit i sällskap med mamma, pappa och min moster Ulla, medan kidsen var lyckliga över att få spendera helgen hos farmor och farfar på landet.
 
När vi anlände på förmiddagen visade Mariefred upp sig från sin bästa sida. Vädret kunde inte varit bättre och  det blev snabbt klart att jacka var överflödigt och solglasögon ett måste. Och i vart och varannat hörn möttes vi av sång och musik från deltagande musikanter i SM i gatumusik då vi strosade längs butiksgatorna.
 
Lunch avnjöts på Gripsholms värdshus, där vi sedan skulle övernatta och även bröllopsmiddagen skulle äga rum.
Vid tretiden checkade vi in och både jag och Jonas belv lite paffa då vi klev in i vår svit. Ett härligt mysigt rum med etage där en liten goodiebag med lapp från Nina och Peter hälsade oss välkomna och uppmande oss att ta ett glas champange och en bit choklad. Lyxigt!
 
Så självklart njöt vi av det medan vi svidade om inför vigseln. 
 

Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0