♥ Wilma ska hon heta ♥

Wilma ska hon heta. Om Anton och Tilde får en lillasyster alltså. Då ska hon heta Wilma.

Det har jag och Anton bestämt. Det passar bra in i vår familj och så består det av fem bokstäver precis som för resten av oss och så går det bra att ropa.
"Wiiiiiiilma!"
 
Det är sånt som är viktigt att tänka på när man väljer namn. Det tycker i alla fall jag och Anton.
 
Jonas tycker ingenting alls. Han bara skakar på huvudet och himlar med ögonen.
 
Men Tilde är nog på, hon är nämligen inte sen att börja ropa Wilma då Anton drar igång.
Fast i verkligheten undrar jag om hon är lika pigg på att få konkurrans av en lillesyrra.
 
Nu är det här ju bara OM vi skulle få en till familjemedlem och det skulle råka bli en flicka. Om det blir en pojke ska han heta Batman.
Det tycker i alla fall Anton.

Små söta ord
Postat av: Angelica

Jag tycker det ska bli en Wilma!! Men vänta lite med det =)

Svar: Ja en Wilma behöver ju en Marlon vid sin sida! =)
sofia sundqvist

2012-09-02 @ 16:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0