♥ Nyårskalas! ♥

Nyår blev en favorit i repris. Vid klockan fem åkte Jonas för att hämta våra nyårsgäster, Max, Linnéa och Izak.
 
Eftersom Izak är Jonas Gudson och vi träffat honom sedan han var ett litet knyte så är det så roligt att följa hans utveckling. För det händer så mycket mellan gångerna man ser honom, om än det bara handlar om några veckor. Sånt är man lite blind för när det gäller ens egna barn, för dem ser man varje dag.
 
Izak hoppade helt att vara blyg den här gången och han och Tilde försvann snabbt in till hennes rum för att laga mat på hennes dockspis. Sammtidigt började Max göra i ordning maten till oss vuxna.
Likt förra nyåret blev det så gott att jag drömde om middagen senare under natten och vakande med cravings. Helt sant!
 
Även efterrätten blev lyckad, om man nu får säga det själv, kanske inte blir sista gången jag gör de där strutarna i alla fall - även om det jag svor det för mig själv under själva tillverkningen.
 
Då faten var tomma började vi grubbla på hur vi skulle få kidsen att hålla sig vakna fram till tolvsalget för att få se fyrverkerierna. Det visade sig inte vara några problem. De var så uppe i varv och hade så kul att tiden bara flög förbi.
Jag ska fråga Max och Linnéa om jag får lägga upp ett helt underbart vidoeklipp på Izak från kvällen...
 
Izak tyckte strösslet från efterrätten smakade lika gott på makaroner.

Små söta ord
Postat av: Linnéa

Ja!!! Favorit i repris!!!

En härlig kväll med ni underbara! Tack!

<3

2013-01-05 @ 21:46:59
Postat av: Max

Va kul att du gillade maten så mkt!! :D fast jag blev väldigt missnöjd med såsen som inte blev som den skulle :p och ja du får säga att efterrätten blev lyckad. Fråga mig som inte ens är så förtjust i efterrätt, jag älskade den!! Och DÅ ÄR DEN RIKTIGT LYCKAD!!! :D Super tack för en super kväll, som alltid i ert sällskap!! Puss och kram till hela familja!! :))

2013-01-06 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0