♥ Familjebild ♥

När vi kom upp till toppen av berg hade vi en fantastisk utsikt över havet och staden och Jonas bestämde sig för att vi skulle ta den där familjebilden vi aldrig fått till.


Så han riggade Tildes vagn som stativ och han hämtade stenar som stöd och han fixade och trixade med kamerainställningarna. Men allt som fångades på bild var antigen himlen eller en sko eller skalp här eller där. I takt med pappas frustration började Anton få svårt att stå stilla. Jag försökte hålla god min och Tilde petade oberört sig i näsan.


I samma stund som vi var på väg att ge upp tanken på ett foto passerade ett äldre par och log snällt mot oss. Så vi passade på och frågade om de inte hade lust att hjälpa oss. Vilket de vänligen gjorde. Så mot alla odds, en familjebild blev det tillslut.



Små söta ord
Postat av: Maxi

Fina familjen! =)

2012-02-19 @ 09:28:31
Postat av: Tina

Håller med föregående skrivare, kunde inte skrivit bättre själv

2012-02-21 @ 12:57:16
URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: Annica

Vilken fin bild av de mina baranbarn , min son och min gulliga svärdotter, vilken familj !!!!!!!!!!

Roligt !!!

Annica (Farmor)

2012-02-21 @ 13:04:50
Postat av: Sofia

Tack fina ni <3

2012-02-22 @ 11:16:01
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Håller med alla skrivare =)

Fina familjen! Gulliga å vackra!

<3

2012-02-25 @ 13:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0