120213 måndag ♥ Hej och hå! ♥

Jag tror jag använt den rubriken tidigare. Men så är det en återkommande känsla också!

 

Det känns nästa som om vi skulle behöva en semester efter den här semestern. Men så fungerar det förstås inte. Rätt som det var så var det måndag igen med dagis och jobb och allt vad det innebär.

För mig innebar det bland annat en befordran, lite oväntat och lite mycket att ta in just nu.

Men lider man av prestationsångest vill man inte göra någon besviken och då tutar och kör man.
Hoppas bara att min nya roll innebär att jag kan få igenom lite projekt för mitt fantastiska team och samtidigt behålla dynamiken oss emellan.  

”Det är inte lätt när det är svårt!” som min kära kollega skulle ha sagt.


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0