♥ Födelsedag, igen ♥

Såhär summerade Anton dagen:

”Vi åkte till gammelmorfar och åt mat och jag busade med Milla (syssling Smilla). Sen gick jag på toaletten och tryckte på alarmkappen som jag inte fick göra och sen gömde jag och Milla oss.”

 

Ganska bra sammanfattning av vad som hände då vi åkte till gammelmorfar (min morfar) för att fira hans 86-årsdag.

Att tiden går fort brukar jag ofta säga, men mest förvånad över det var nog födelsedagsbarnet själv som hade lite svårt att greppa att det inte var år 1960 och det faktum att han numera inte ”bara” har fyra barn, utan även åtta barnbarn och dessutom sex barnbarnsbarn.

 

På grund utav av sjukdom, jobb och avstånd kunde vi inte vara samlade allihop idag, men vi som var där åt en god buffé tillsammans och firade med sång och paket.


Små söta ord
Postat av: Cilla

Hej! Kul att se kort på farfar när han var ung! :) Men tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra nu.. Hoppas ni har haft en härlig semester! Stor kram

2012-02-13 @ 08:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0