♥ (Ingen) Puss på dig! ♥

Den kärleksfulle Anton Kingston har kommit med ett chokande besked; Han gillar inte pussar längre!

Men det finns en orsak.

”De där tjejerna på Atljénen de vill bara pussa på mig, hela tiden!”  suckade Anton och himlade besvärat med ögonen.

 

Ateljén kallas avdelningen på dagis för de äldsta barnen. Tjejerna på Ateljén är med andra ord femåringarna.

”Men de vill nog bara pussa på dig för att du är så snygg!” sa jag.

”Ja” höll Anton med. ”Och cool!”

”Ja, absolut cool också!” instämde jag.

”Men jag gillar inte när de pussar på mig!” sa han och fick tillbaka det där bekymrade uttrycket.

”Jobbigt”, sa jag.

”Ja, fast det blir nog bättre när jag blir större!” sa han efter en stunds grubblande.

”Hur menar du?” frågade jag.

”Jo, för när jag blir större blir jag så lång att de inte kan nå upp och pussa mig!”



Små söta ord
Postat av: Anonym

Sötnos! Tyvärr finns det stor risk att de fortsätter vara efter dig då cooling!!! Vi gärna träffa er snart! Kram till er lallilopa!

2012-02-02 @ 17:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0