120705 torsdag ♥ Min cocker spaniel! ♥

Jonas på radio, 19min in i klippet... ♥
 
 
Lyssna: 09.30 - 10.00 torsdag 05 jul 2012

Små söta ord
Postat av: Faster Anna

Jag kan inte öppna länken men dööör av nyfikenhet... Tell me!

Svar: Jonas och hans jobbar Jocke stöter (bokstavligen? med ett misslyckat hundrick) på Sara från Metropol. Samtalsämnet för dagen är nämligen "hund" och man brukar ju säga att hundägare liknar sina ägare och Sara får uppdraget att beskriva hur Jonas ser ut för lyssnarna utifrån en hundras. Domen blir Cocker Spaniel utifrån hans blonda håriga armar och "bondbränna".
Tycker det var lite gulligt!
Speciellt då Jonas själv inte tycker det passar in på hans tuffa attityd ;)
Å så får jag och kidsen en kärlekshälsning också - inte att glömma! :)
sofia sundqvist

2012-07-05 @ 23:28:38
Postat av: Maja

Hahaha..

2012-07-06 @ 14:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0