120721 lördag ♥ Skärgårdskuppen ♥

Så var det dags för Skärgårdskuppen!
Jonas var uppe tidigt och värmde upp och for bort till fotbollsplanen redan innan jag stigit upp.
Först efter att ha dragit oss länge och mornat oss riktigt ordentligt åkte även jag, kidsen och farmor och farfar över till Tjockö.
Värdar för dagen var Enskär och de gjorde sitt bästa för att imponera och började storslaget med att leverera bollen via helikopter.
"Asgymt!" ropade Anton och jag kan inte annat än att hålla med.
Efter att Gert Fylking sedan hållit i ett kortare invigningstal i sin rosa träningsoverall var kuppen igång.
 
Alla spelare sprang ut på planen för att värma upp. Så även Anton och Tilde, och gulliga som alla i Tyvölaget är så fick de vara med och ta några passningar innan matcherna sedan drog igång.
 
 

Små söta ord
Postat av: Annica

Du är en pärla som fångar allt på bild, men det tar en del tid det vet jag.Men vill bara säga att det är lika kul varje gång att gå in på bloggen. Roligt Roligt att få följa er på detta sätt, kramar

Svar: DU är en pärla! :)Ja, det tar lite tid.. Å som du ser ligger ganska mycket efter när det gäller uppdateringen... Men på det här sättet kanske man kan hålla liv i semestern lite längre... :)
sofia sundqvist

2012-08-06 @ 16:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0