♥ Happy Halloween! ♥

Man är aldrig för gammal för att klä ut sig. Eller?
Ja, man kan nästan börja undra så som vi höll på...
Även i år var vi bjudna på Halloween fest. Jonas var kanske inte super engagerad, men jag och Angie jobbade hårt för att komma på hur vi skulle toppa förra årets outfit - som tvillingarna från The Shining.
Jag hittade en dräkt som "Elaka Rödluvan" med en jättefin klänning, luva, yxa och en korg med varghuvud i, ja ni förstår.
Men fem dager efter att de skulle ha levererats fick jag besked om att den var försenad och skulle anlända om fjorton dagar - efter Halloween. 
Så efter att ha stått i kön till Buttricks som alla andra idioter fick jag tillslut tag på en annan variant av samma klänning, som visade sig vara sydd efter mått på en jätte, eller i alla fall någon som måste vara en meter längre än vad jag är. Så det blev till att klippa och sy ihop en egen dress och och med hjälp av rekvistian fick det bli en nödlösning på samma tema.
Angie råkade ut för likande situation och gick från att vara Catwomen, till G.I. Jane till Pretty Woman.
Inte helt nöjda, men å andra sidan kanske vi faktiskt börjar bli lite för gamla för att klä ut oss. Eller?
 
Mobilfoto.

Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0