♥ Kackerlackor ♥

Anton brukar alltid filosofera om olika saker då vi är på väg till dagis.
Vilket alltid är intressant, men det är inte alltid så lätt att hänga med, som idag.
"Mamma, varför gillar du kackerlackor?"
"Gillar jag kackerlackor?" sa jag förvånat.
"Ja, du samlar ju på kackerlackor!"
"Gör jag?"
Anton suckade.
"Kan du hoppa med dina kackerlackor?" frågade Anton efter en stund.
"Jag förstår faktiskt inte vad du menar", sa jag.
"Men såhär!" sa Anton och hoppade.
Jag kunde inte låta bli att skratta lite.
"Jo, det förstod jag. Men kackerlackor?". Jag skakde på huvudet.
Anton skakade på huvudet tillbaka.
"Kackerlackor!" sa han och ställde sig på tå och pekade han ned på sina fötter, "Sådana här med en pinne!"
"Jaha, du menar klackskor!"
 
  Mobilfoto.

Små söta ord
Postat av: Tina

Hälsa Antons mamma att jag är glad för alla hennes kackerlackor. Jag vet inte om jag kan hoppa i dom, men gå likt en dam iaf ;-)

Svar: Dina att låna när du vill! ;)
sofia sundqvist

2012-11-21 @ 18:09:46
Postat av: Annica

Jag skrattade gott när jag läste detta, typiskt Anton Kingston, och hur är det medkacklackorna Sofia,, är samlingen fulllllllll

Svar: Full..? Nej, det går inte... =)Men Jonas har dock sagt ett par ut innan ett par kommer in...
Å så har det har blivit ett break nu sedan tå-olyckan! Men till våren, då åker nog kackerlackorna på igen!! =)
sofia sundqvist

2012-11-25 @ 11:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0