♥ Fest! ♥

Efter ceremonin fick kidsen följa med mormor och morfar hem och vi gäster som var bjudna på bröllopsmiddag promenerade bort Lasse Majas där den skulle hållas.
 
Jonas som förälskat sig i alla på svensexan övergav snabbt mig och jag fick tid att skåla med min best buddy och brudtärnorna.orböla.
 
Vid middagen fick jag dock Jonas till bordet och vi hamnade i gott sällskap av brudens barn och deras respektive. Under middagen häll Patric tal som ganska väntat fick oss att skratta följt av Jessica som höll ett tal som lite mer oväntat fick oss alla att börja storböla.
 
Efter middagen hade brudparet propsat på att det inte skulle förekomma någon brudvals. Men de ville vi såklart inte gå med på. Så med hjälp av Patrics iPhone kopplad till ett par högtalare och lite sökande bland låtval strömmade snart tonerna av en vals ut i rummet.
Så bruden fick faktiskt, trots protester med sig sin brudgum ut på golvet. Fast då musiken plötsligt avbröts av att Patrics telefon började ringa, ja då tyckte jag nog att Claes såg lite lättad ut. Jag tyckte dock att han skötte sig fint.
 
Efter att ha avnjutit kanske den godaste tårtan någonsin blev brudparet och deras entourage upphämtade av en limousin och vi åkte alla mot nordic Light Hotel för efterfest. Där väntade The Blcka room på oss och mer champangne.
 
Man kan verkligen kalla det en helkväll då vi inte lämnade festen förrän det var på väg att bli morgon.
 

Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0