120915 lördag ♥ Lördagsgodis ♥

Jonas har jouren i helgen, så jag och kidsen försöker roa oss bäst vi kan själva.
Bara det att vi har lite olika uppfattning om vad som egentligen är roligt. Men i och med att majoriteten tycker att kul består utav att intensivt hoppa upp och ned i en soffa, skrik-sjunga popsånger på svengelska och dra fram alla tänkbara leksaker och stategiskt placera ut dem lägligt för allmänhet att snubbla på. Ja då dröj de det inte länge innan det blev diktatur i hushållet och jag beordrade utgång.
Jag fick dock med mig folket genom att föreslå en tripp till affären för att köpa lördagsgodis. Fast inte vilket folk som helst utan självaste prinsessan och Blixten McQueen.
 

Små söta ord
Postat av: Linnéa

Antåån å Ilde!!! Vill ha dom! (Izak säger så när han ser bilderna)
Saknar er!!!
Kram

2012-09-30 @ 16:13:49
Postat av: Annica

Sötnosar diktatorn alias du som mor gjorde nog det ända rätta, ut för lutning, det fungerar alltid. Klokt tänkt sofia !,,,

2012-10-01 @ 22:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0