♥ Mamma Dahmer ♥

"Mamma, om man dödar ett djur, då måste man säga förlåt!" sa Anton till mig härom dagen.
"Om man dödar ett djur? Man får inte döda djur!" sa jag upprört, och genast skeande min fantasi iväg.
 
Vad är det nu igen för tecken som tyder på att man är benägen att bli seriemördare som vuxen?
Är det inte just de som ägnar sig åt djurplågeri som barn?
Jag tror sängvätning är det andra varningstecknet.
Å ja, nu må han vara fyra år - men med det inkluderat är vi nu uppe i två av tre alarmerande varningar.
Vad var nu det tredje?
Ja just ja, pyromani!
Jaha, nu krävs det bara att ungen tuttar eld på något och vips är jag den svenska mamma Dahmer.
 
"Eh mamma?" sa Anton och tittade oroligt på mig och mitt ansikte som förmodligen vitnat fem nyanser.
Jag slutade snabbt bläddra genom mitt faktaarkiv i hjärnan om mördare och tittade istället på min söta oskyldige son.
"Jo mamma, idag på dagis så trampade Nicodemus på en myra. Men fröken sa att det inte gör något. Men jag sa att om man dödar ett djur då måste man ska säga förlåt till Tomten!"
 
- Tack och lov att det finns någon som är vettig i denna galna familj!

Små söta ord
Postat av: Annica

Mamma Sofia nu får du tänka om lilla Anton är ju den allra snällaste vänligaste varelse man kan hitta bara goda tankar finns i denna härliga 5 åring. En guding i hjärta o handling tycker farmor

2012-09-21 @ 09:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0