130804 söndag ♥ Sista semesterdagen ♥

Så svårt det var att stå emot abstinens och inte väcka barnen då jag kom hem mitt i natten. Tur att Jonas var vaken så jag fick chans att ösa ur mig mina kärleksförklaringar.

 

Det blev ett kärt återseende på morgonen och fick en massa uppskattade kramar och slemmiga pussar från kidsen. Mina små monster!

 

Samtidigt som glädjen av att vara hemma var stor var det lite vemodigt att detta var sista semesterdagen.

Men vi bestämde oss för att göra det bästa av den och jag ville att kidsen skulle få bestämma hur vi skulle spendera den. Valet föll på att åka till Nälstabadet och simma.

 

Inte riktigt samma avslappnade läge som vid poolen i Bulgarien. Men Antons ivriga försök att simma med huvudet över ytan och Tildes busiga leende så hon plaskade runt för glatta livet vägde upp.

 

Efter ett tag övergav Tilde poolen och föredrog att leka dam på filten. Handväskan och bebis var såklart med och som pricken över i:et fick hon låna mitt läppbalsam som hon var tionde sekund hävdade att hon behövde ”lite till” av.

 

Jag slutade bada då ryktet om att någon lämnat en donation i poolen kom (vem gör så?!). Anton vittnar om händelsen.
 
Snygga killar!
 
Mammas hjärta!
 
Fint folk!
 
"Fint mamma?"
 
"Lite till, mamma!"

Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0