130810 lördag ♥ Minisemester ♥

I ett försök att förlänga sommaren och för att kompensera för att jag försvann till Bulgarien sista veckan innan jobbstart ville jag ta med familjen på en minisemester. Efter att ha googlat runt på allt möjligt fastnade vi tillslut för att åka till Åland, bada på Mariehamns äventyrsbad och sova över en natt på hotell.

 

Så uppe med tuppen stressade vi iväg och det var så nära att vi inte hann med båten. Som de sista på, med en marginal på 30 sekunder, kan man bara säga att vi hade ren och skär tur att denna resa  blev av!

 

Väl på båten var Anton ivrig som vanligt att få testa, ja allt! Det skulle hoppas i bollhav, spelas spel, utforskar, drickas läsk och letas efter Wille Viking. Tilde hakade på brorsan och ville såklart hänga med på allt. Fullt ös, som alltid.

Även Jonas var i gasen och var vid ett svagt ögonblick till och med nära på att ställa upp och sjunga karaoke. Hej och hå!

(Förlåt för den dåliga kvalitén på bilder, men jag glömde faktiskt min kamera i all hast!)

 


Små söta ord
Postat av: Annica

Kan inte annat än säga att det ser jättemysigt ut!

2013-09-08 @ 10:27:03
Postat av: ..

Ja saknar er så mycke! Allihopa!

2013-10-22 @ 17:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0