130202 lördag ♥ Carina 50år! ♥

Idag var vi bjudna på Carinas 50års fest.
Farmor var barnvakt och jag och Jonas började kvällen med att åka förbi Angelica och Erhan och deras nya fina lägenhet (blir så sugen på att flytta!).
På festen bjöds det sedan på god mat och drinkar. Medan vi minglade runt spelades det upp en film där vi alla gäster förinspelat en liten video hälsning där vi grattade Carina. En riktigt rolig idé! Får se om jag kanske lägger upp min och Jonas hälsning, fast å andra sidan kanske jag inte alls gör det för vi är oerhört pinsamma.
 
 
      
Bilder från Instagam - Mammarazzin.

Små söta ord
Postat av: Annica

Men hallå nu far du med osanning, farmor med spjälad fot var allt barnvak t denna festkväll. Kram

Svar: Oj, snurrfia...Fixat!
sofia sundqvist

2013-02-24 @ 16:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0