130731 onsdag ♥ Happy Birthday! ♥

Idag var det Täby Angelicas födelsedag!

Vädret var inte riktigt med oss. Mulen morgon följt av en ganska molnig dag. Vilket jag i och för sig tror var bra, då vi kanske gått ut lite väl hårt med solningen och brännan fick en chans att lägga sig.

Så vi ägnade oss åt att umgås, kolla in området och shoppa lite – även om utbudet var ganska dåligt.

Vi startade kvällen med att fira Täby Angelica (inget vidare smeknamn, men jag måste ju särskilja Angelica och Angelica på något sätt) på hotellet med små bakelser, födelsedagsljus och en gräslig tolkning av ”Ja, må hon leva”.

 

På önskemål av födelsedagsbarnet åkte vi sedan in till Sunny Beach. Vi skippade dock klackar och rockade sandaler till förmån att kunna hoppa runt på dansgolvet. Alla var på toppen humör och jag och gick all in för att visa hur förortstjejer ”fuldansar”. Tror vi kan ha lyckats, då Emma fångade oss på video helt inne i steg som jag tror beskrivs bäst som ”gorillan”, ”crazy legs” och ”country clap”.

Funderar skarpt på att ta upp koreografin igen, med en side-kick som Angie tror jag vi kan bli stora!

 

Helt klart är dock att vi inte håller tempot med de yngre festprissarna. Jäklar vad orutinerad man är!

 

Kul hade vi i alla fall, även om hemlängtan börjar smyga sig på.

 

 

Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0