130626 onsdag ♥ Hopp och lek ♥

Idag skulle det i Tranebergsparken finnas hoppborg, musik, ansiktsmålning och annat skoj för barnen, så jag och Linnéa hade pratat om att åka dit. Men vädret var väldigt osäkert. Ena stunden kändes det som att det låg regn och åska i luften, för att man nästa stund kunde skymta solen.
Tillslut bestämde vi oss i alla fall för att åka dit.

Så efter jobbet åkte jag och hämtade upp kidsen från dagis för att sedan åka mot Alvik där vi mötte upp Linnéa och Izak – och vilken tur vi hade!
Molen lättade och det blev strålande sol och knallvarmt. Kidsen busade runt medan jag och Linnéa varvade att springa efter dem med att småprata med varandra.
Efter att ha prövat de olika aktiviteterna, fått lite godis och varsin ballongfigur märktes det på kidsen att det var dags att ladda batterierna. Så vi svängde förbi McDonalds och åt middag där innan det var dags för hemgång. Himla mysig sätt avsluta en helt vanlig onsdag, och Anton höll med.
”Den bästa onsdagen jag har sett!” bekräftade han.

 

Sötnosen Izak.

Små söta ord
Postat av: Annica

Så mysigt en helt vanlig onsdag,bra jobbat mammorna!!!!

2013-06-30 @ 20:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0