140711 fredag ♥ I can see clearly now the rain is gone ♥

Vi vakande tidigt och var supertrötta, men bestämde oss ändå för att gå upp för att inte helt vända på dygnet. Jonas gick och köpte frukost på en närliggande Supermarket medan jag och kidsen mornade oss, sedan åt vi frukost på balkongen. Och ja – solen sken faktiskt!

 

(Lite magknip fick man ändå igår när regnet smattarde på transeferbussen och man började föreställa sig hur en resa fast på hotellt i tio dagar skulle te sig).

 

Sedan knatade vi ned till poolen med våra simdräkter och uppblåsbara djur. Anton tränade på sin simning för fullt, medan Tilde mest ville att vi skulle leka sjöjungfruar och se vackra ut.

 

Efter lunch och en intensiv förmiddag bestämde vi oss för att gå tillbaka till hotellrummet och ta en siesta. Jag sov dock inte många minuter, och Anton vet jag inte om han hade kommit till ro alls utan låg och pillade med iPaden. Så medan Jonas och Tilde snarkade ikapp smög jag och Anton ned till poolen för en extra simrunda.

 

Efter att tröttisarna vaknat och vi alla var duschade och fina, promenarde vi upp mot bargatan. Det tog oss en kvart skulle jag tro och sedan låg restaurangerna radade.

 

Vi valde ett ställe som vi tyckte såg familjevänligt ut och låg fint med träd längs med borden, där vi också blev omhändertagna av en mycket trevlig servitör som ordnade allt för att både vi och barnen skulle trivas.

 

Medan Anton fick låna en iPad att spela på, dansade Tilde runt mellan träden och sjöng, tills hon plötsligt säckade ihop och blev väldigt liten och bara ville sitta i knät. Stackarna var väl helt slut efter flygresan, fullt ös vid poolen, värmen och alla nya intryck.

 

Så efter middagen bestämde vi oss för att gå hem och köpte lite chips och ha mys på hotellrummet innan vi somnade.

 

 

Små söta ord
Postat av: annica

Roligt att du orkat uppdatera bloggen, nu vill jag
Bara höra och se Mea Mea . Kram hoppas vi ses snart.
Gör en timme sedan kom lite lite regn här på tyfö,
Just dom Anna och Calle hämtade Ebba gör
Vidare förd till ebbas kompis Nils.
Kram kram o välkomna hem

2014-07-27 @ 16:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0