150101 torsdag ♥ Tack och hej! ♥

Idag blev det ingen powerwalk. Det hade vi bestämt igår att vi skulle vara för trötta för. Men jag vaknade ändå klockan halv sju och kände mig snart rastlös. Så jag satte igång och packa och gjorde klart för att kunna lämna rummet efter frukost. 

Då jag var klar sov de andra fortfarande, så jag passade på att sätta mig ute och läsa en bok och njuta av de sista solstrålarna.

Vid 10.50 kom transferbussen till flygplatsen och den hann vi alla med - till och med Maja och Henke.

En lång flygresa senare var vi hemma.

 


Små söta ord
Postat av: Annica

Vilka härliga bilder från sköna dagar med hela familjen Sundkvist, nu har ni väl mersmak, vart går nästa resa tro😜kul att få se alla härliga bilder och höra om alla upplevelser. Bamsekram

2015-02-14 @ 09:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0