♥ Årets julbild ♥

Så gav jag mig på det omöjliga uppdraget igen – årets julbild.

 

Men ja, ni vet ju hur det brukar bli med de där arrangerande bilderna…

Denna gång var det två galna tomtenissar som inte alls ville lyssna på den dikterande kamermannen/kvinnan/mamman.

De kastade sig handlöst omkring i sittpuffen som jag febrilt försökte få till att likna en julklappssäck. Tilde vägrade också att både spotta ut nappen och släppa sina gossekanniner som hon prompt ville gnugga upp i ansiktet medan Anton tyckte att det hela var hysteriskt roligt och helst ville göra actionbilder i form av hopp över sin syster.

 

Så det blev alltså en favorit i repris från förra året då det tog en evighet innan jag tillslut fick den fina bilden nedan på kidsen. Mer om fotografering från 2010 kan du läsa om här, här och även se några av de kort som togs innan vi tillslut fick till det.

 

Men i år gav jag faktiskt upp. De blev ingen julbild på två små tomtenissar sittandes på en julklappssäck.

Däremot blev det en härlig bild på mina fina kids då de helt och hållet var sig själva!

Men den bilden fåt ni vänta med att se på Julafton, så det så!



Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0