♥ Till alla fina! ♥

Tack alla Ni fina som kom och firade vår Tilde Noelle på hennes Namngivning i lördags!
Tänk att vi alla fick plats, att maten räckte och att solen sken mot alla odds!


En riktig härlig dag tycker jag vi fick tillsammans och Tilde firades verkligen som en prinsessa! Vilken uppvakning i form av fina ord, sång, paket, blommar och potatis!


Självklart ska jag skriva en längre och mer detaljrik sammanfattning över dagen precis som jag gjorde med Anton Kingstons Namngivning. När jag får tid..! 


Men så länge ville jag bara visa min uppskattning till alla Ni som kom! TACK igen och kram på Er!

Och JA, alla ni som fick fina bilder (då jag inte hann med att ta några själv) får mer än gärna maila oss; [email protected].


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0