♥ Topp tre ♥

En liten fågel har viskat att Tilde till sin namngivning får den där superfina tallrikshyllan jag suktat efter så länge att ha Tildes barnböcker i. 

Så genast skenar fantasin och jag längtar efter att få kasta ut den där malplacerade datahörnan och istället kasta bort en massa pengar (som jag inte har) på att inreda hennes rum till ett riktigt mysigt litet barnrum. Självklart har redan en massa tankar om hur fint det skulle kunna bli och fastnat för en hel del fina inredningsdetaljer. Här är topp tre just nu…


Ända sedan jag köpte Tildes fina spjälskydd från danska Sebra
har jag varit sugen på att köpa det matchande bäddsettet.
Efter att det har länge varit slutsålt överallt, såg jag nu att Luckylittleme.se fått in det.
Ett måste?


Hur mysigt vore det inte att byta ut datahörnan till en läs- eller myshörna
med någon av dessa söta saccosäckar från Coocon couture att krypa ned i?


Jag ville ge Anton en leksaksspis i julklapp. Men Jonas stoppade mig och sa
att det helt enkelt inte får plats i hanns redan överfyllda rum.
Nu försöker jag bearbeta Jonas att låta mig köpa en till Tilde. Men han påstår att hon är för liten.
Men den här från inreda.com är ju bara för söt. Kanske jag ska önska mig den i julklapp.


Små söta ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0