130601 lördag ♥ Tiden går så snabbt! ♥

Oj, vad tiden går! Jag kan inte förstå att det var fyra månader sedan jag postade ett inlägg ("En stor sej"). Inte okej!
Det har hänt MASSOR!
Anton har lärt sig cykla (utan stödhjul) och varit och hälsat på i skolan som han börjar i till hösten.
Tilde har har slutat med napp och haft avslutning på sin första danstermin.
Jag har fått ett nytt jobb och jag och Jonas har varit i Barcelona.
 
Så vart ska jag börja?
Jag börjar med att posta ett inlägg från vart vi befinner oss idag - på Tyvö!
(Så får jag i mån av tid försöka fylla på med inlägg och bilder bakåt i tiden...)
 
Men just nu är vi alltså på Tyvö, landet permiär för i år. Tyvärr har vi inte riktigt vädret med oss och vi började resan hit med att få stanna och torka kräk från en åksjuk Tilde i bilen ut. Men nu är vi i alla fall här och barnen är glada att få busa med farmor och farfar.

 Mobilfoto - Tilde klipper gräs i pyjamas.

Små söta ord
Postat av: Annica

härligt, roligt med lite nya inlägg, jag har saknat detta. Nu har jag fullt upp att hinna titta och kommentera allt. Som sagt förstår att tiden inte räcker, men bloggen är ett roligt sätt att få ta del av vad som händer hos familjen Löf- Sundkvist.

Bamsetack framor annica

2013-06-03 @ 10:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0